Výkonnostní marketing & Data
Získejte více zákazníků s PPC, SEO a Datovou analytikou
Výkonnostní marketing
Trápí vás nedostatek zákazníků, objednávek nebo nízká návštěvnost? Máme nástroje a znalosti, s kterými váš web nebo e-shop dostaneme do vesmírných výšin vyhledávačů a přivedeme vám více zákazníků.

1. SEO (Optimalizace pro vyhledávače)
SEO je soubor metod, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů. Čím výše budete ve výsledcích vyhledávání, tím větší bude návštěvnost vašeho webu nebo e-shopu a tím více prodáte.
Víme, jak se poprat s algoritmy vyhledáváčů, abyste získali lepší pozici ve vyhledávání a vaši zákazníci vás jednoduše našli.
2. PPC reklama
PPC (Pay-Per-Click) reklama patří mezi nejefektivnější nástroje online marketingu, protože dokáže dostat vaše produkty nebo služby ke správným lidem, na správné místo, ve správný čas.
S PPC reklamou zasáhnete konkrétní skupinu zákazníků, kteří hledají právě to, co nabízíte. Navíc za reklamu platíte pouze v případě, když na ni někdo klikne a dostane se tak na váš web nebo e-shop.
Nechte naše specialisty na PPC kampaně, ať udělají z pouhých návštěvníků aktivní zákazníky. Efektivně, strategicky a s důrazem na návratnost investice (ROI).



Datová analytika
Rozhodujte se efektivně na základě dat. My ve Strivu víme, jak získat co možná nejrelevantnější data, a umíme je analyzovat tak, aby podpořila růst vaší společnosti.

1. Webová analytika
Pomůžeme vám nastavit metriky a následně spravovat analytické nástroje, aby data z vašeho webu byla aktuální a relevantní.
2. Datový reporting
Budete tomu rozumět – zapomeňte na složité a nepřehledné tabulky, všechna klíčová data vám předáme v přehledné podobě a naučíme vás, jak je interpretovat.
3. Datová analýza
U dat je důležité oddělit zrno od plev. Vaše data očistíme od neužitečného “šumu”. Tím získáte konkrétní informace o tom, jaký typ lidí přichází na váš web a jak se tam chovají. Podle toho určíme konkrétní kroky, jak optimalizovat nákupní proces, aby byl co nejefektivnější.



Proč investovat do datové analytiky?
Lepší rozhodování
Vaše rozhodnutí podložená daty budou kvalitní, přesnější a rychlejší.
Pochopení zákazníků
Dozvíte se, co zákazníci opravdu chtějí a proč se chovají, jak se chovají.
Zefektivnění procesů
Budete přesně vědět, co funguje, co nefunguje a jaké postupy přinesou větší efektivitu.
Konkurenční výhoda
Co neměříte, to neřídíte. Rozhodujte se na základě dat – ušetříte si zbytečné chyby a přeskočíte konkurenci.
Pojďme růst společně
Chceme být nejlepší, a vy?